Miope: Diari electrònic

dimecres, 14 de setembre del 2005

Curs d'emergències

Qui decideix que tot el personal d'una empresa ha de realitzar un curs d'emegències? Suposo que la legislació sobre prevenció de riscos laborals

Ara bé, perquè m'ha servit? Per saber que el foc em fa molta por. Per saber que si haig de mobilitzar un accidentat o fer-li el boca a boca cal tenir en compte tantes coses que no me'n recordaré de tot. En fi, per saber que davant d'una emergència segur que no sabré reaccionar correctament; per tant més em val córrer en direcció contrària i esperar que algun professional de la qüestió es faci càrrec de la situació.

Estic en estat de xoc després d'haver apagat una foguereta controlada, imagineu-vos si arriba a ser un incendi de veritat... Encara que sigui una paperera encesa amb mi que no hi comptin, jo com a molt evacuo el personal.

Endevé...


2 Comments:

At 19:07, Anonymous Anònim ha dit...

Muy bueno!!!!!Menudos simulacros de fuego más verídicos que os montáis!. En mi oficina nos conformamos con oir la alarma y bajar ordenadamente por la escalera, eso sí, con considerable cachondeo colectivo.

 
At 10:12, Anonymous Anònim ha dit...

M'he trobat al mandyalexander14306706 en un carreró fosc. De sobte, i sense voler, l'he clikejat...
mandyalexander14306706 ha finat.
Algún encarrec més?

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home