Miope: Diari electrònic

dilluns, 30 de gener del 2006

Un cap de setmana apretadet

Divendres al vespre

Teatre: Teatro de la Abadía. Sobre horacios y curiacios a partir de l'obra de Bertold Brecht. Millor espectacle teatral premis Max 2005


Divendres a la matinada

En la ciudad en DVD:
- Em moro de son, me'n vaig a dormir, no et sap greu, no?

Dissabte al matí

Tasses i tasses de cafè amb llet, xerrant i veient com nevava per la finestra




Dissabte al vespre

Brokevac Mountain. La pel·lícula més trista que he vist des de La vida secreta de las palabras.





Diumenge al matí

Sessió de ioga Iyengar matinal de 10 a 14. La foto està extreta de la web oficial de ioga Iyengar


4 Comments:

At 15:47, Anonymous Anònim ha dit...

Doncs ara has d'anar a veure Crash, per acabar de deprimir-te del tot. Una de les millors pel·lis que he vist últimament.
A mi la dels vaqueros no em va agradar tant i tant. Trobo que és una historieta d'amor com una altra qualsevol: un està molt penjat i l'altre agilipollat. L'enamorat pringa i llavors a l'altre li sap greu. Collonades.
Trobo que el americans més val que es dediquin a fer americanades, que els va millor.

Jo ja faig comentaris, però tu no els respons mai.

 
At 17:33, Blogger miope ha dit...

I com vols que respongui els comentaris anòmins?

 
At 11:47, Anonymous Anònim ha dit...

anòmins? com "anòmins"? que no em coneixes? Ara sí que m'has ferit...

En aquest missatge no et donava pistes, però en tots els anterior t'havia dit coses perquè em coneguessis.

Per cert, et recordes que el dia 19 tens un compromís, no?

B7s d bta

 
At 16:33, Blogger miope ha dit...

Ei! ara sí!!! No me'n recordava del compromís del 19; però com que ho tinc apuntat a l'agenda tard o d'hora ho hauria vist. Potser més tard que d'hora...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home