Miope: Diari electrònic

dijous, 15 de juny del 2006

Tornant als meus orígens

Després de totes les trifulques polítiques que es porten els del PSC per si el candidat a la presidència pot o no ser un xarnego, l'única cosa que se m'acudeix dir és que ja s'ho faran, m'importa tres raves.

Però això ha servit per recordar que tenia a la nevera uns xoricets, provinents del meu origen xarnego, i he decidit menjar-me'ls tal com mana el ritual: ous ferrats, patates fregides i xoricets d'un poblet de Màlaga.

Tot s'ha de dir, un cop menjats no m'he sentit menys catalana que abans... no cal que patiu! Però he pensat que jo també hauria d'anar al gènesi.


2 Comments:

At 09:45, Anonymous Anònim ha dit...

este huevo tiene pinta de -0'3

 
At 14:38, Blogger miope ha dit...

Si fessin els manuals d'instruccions dels aparells com Déu mana, això no em passaria. No explica res de res del -0'3! I a mi no em queda més remei que anar fent proves...

Consti que me l'he llegit dues vegades tot sencer!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home