Miope: Diari electrònic

dimarts, 11 de juliol del 2006

Cafè i magdalenes a la biblioteca!

Si sou seguidors de la sèrie Ventdelplà, en el capítol 129 emès ahir, segur que hi vau veure una formidable forma d'educar als usuaris de les biblioteques.

Hi ha una escena, cap al minut 13 del capítol més o menys -que hauríeu de poder veure des d'aquí- en la que dos personatges, la Mònica Monràs i el Rafa González, estan a la biblioteca prenent un cafè amb llet i menjant unes magdalenes a sobre de la taula, i per més inri, plena de papers i llibres!

Ei, que jo no hi tinc res contra les magdalenes i el cafè amb llet... però fer-ho a la biblioteca! Quan se suposa que a les biblioteques no es pot menjar, ni beure res més que no sigui aigua i encara... Déu meu senyor! vull pensar que és una llicència dels guionistes, no vull pensar que desconeixen aquesta norma bàsica de qualsevol biblioteca!

Així he tingut jo una bronca aquest matí amb una usuària que ha intentat prendre's una Coca-cola... Com hem d'anar bé? Ai, Senyor, quin país!

Per cert, la foto de la plaça és de la pàgina web del programa, no fos cas que ara m'acusin de robar fotografies...

Etiquetes de comentaris: ,


2 Comments:

At 10:01, Anonymous Anònim ha dit...

Però la biblioteca no és un lloc per a fer vida social?

Però si amb les superconnexions que hi ha ara, més d'un cop sembla un locutori en comptes d'una biblioteca, que la gent va amb micros i tot per parlar amb la família...

Un cafetonet i unes pastes és el que li falta li donaria ja un toc... nu sé, de baretu cultural?

jejeje

POBRETA

 
At 15:32, Blogger miope ha dit...

Al juliol, més que social la biblioteca és un lloc solitari ple de poca gent que està de mala lluna perquè és estiu i estan allà estudiant!

Però jo sóc una curranta encantada de treballar al juliol perquè puc aclarir morts que arrossego de tot l'any i no estic per aguantar el mal humor i la poca educació de ningú.

HE DIT!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home