Miope: Diari electrònic

dilluns, 31 de juliol del 2006

Dos cops en un cap de setmana


Aquest cap de setmana m'he enamorat dues vegades.




Divendres vaig veure la pel·lícula La teva vida en 65', que s'estrena en català i castellà, però la web només està en castellà. En fi, ningú no és perfecte!

El primer enamorament és del personatge de Cristina interpretat per Tamara Arias, és un personatge estrany, tendre i el seu físic hi encaixa a la perfecció.

Casualitats de la vida que el dissabte acabessin mirant-nos com la meva rentadora feia girar la teva roba i els meus texans...


El segon enamorament va ser diumenge, a la sèrie Nip/Tuck. Em vaig enamorar de les cames del Quentin que interpreta l'actor Bruno Campos. La inestimable d666star m'ha enviat aquestes meravelloses fotos, extretes d'aquí.



M'estaré tornant frívola?


2 Comments:

At 11:22, Anonymous Anònim ha dit...

siempres has sido un poco frivolona, no nos engañemos

 
At 12:32, Blogger miope ha dit...

Endevé... i si te cuento que nos acabamos de enamorar todas del carpintero. Siempre tuvo unos ojos azules preciosos, pero ahora además está moreno. Vamos que causa estragos por donde pasa y estamos todas a ver cuándo viene!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home