Miope: Diari electrònic

dimarts, 8 de maig del 2007

Objectes inútils

Una definició de dóna el DIEC de la paraula disseny és: Projecte d’un objecte que s’ha de fabricar, en què es combina la utilitat i l’estètica. Disseny d’un moble, d’un vestit.

Què passa quan s'ha perdut la utilitat? Tenim un objecte inútil que no satisfa les expectatives del consumidor. I això és el que passa amb l'objecte de la foto, suposadament és una goma d'esborrar que és tan poc pràctica d'utilitzar que s'ha quedat criant brutícia al fons del meu estoig.

Si fos l'única cosa que hi ha a la meva vida que és un objecte inútil... Quantes en teniu a la vostra?


2 Comments:

At 15:21, Blogger Mine ha dit...

Saps què? comença per llençar la goma a les escombraries. Jo fa dies que ho faig amb els meus objectes inútils...Ai! ara tinc que ser capaç de fer-ho amb allò que és realment important...

 
At 15:25, Blogger miope ha dit...

Uix! Això de llençar-la!! Sóc incapaç, havia pensat enviar-la en algú que la trobarà "monina", tot i que és de segona ma.

Molta força per llençar allò realment important... NENA, TU PUEDES!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home