Miope: Diari electrònic

dilluns, 25 de juny del 2007

Un saldo de salut

Avui he anat la metge, i em pregunto: per a què hi vaig? Cada vegada em troben coses noves.

Els únics símptomes que tinc són una mica de mal d'estómac, picor als ulls i cansament.

A banda del que ja tinc diagnòsticat:

Hèrnia de hiat: que em produeix una úlcera a l'esòfag. Feia molt de temps que no em donava cap molèstia però després de la grip d'estómac la torno a tenir contenta...

Blefaritis: que em produeix úlceres a la còrnia i no se m'acaba de curar. Tot plegat, segurament efecte de treballar en un clima molt sec...

Avui m'han trobat:

Hipotiroïdisme: pel que m'han dit el meu cos genera anticossos contra la glàndula tiroide. Tot plegat, que em faran una ecografia de la tiroide...

I encara m'han trobat no se què de les transaminases, que suposen que alguna cosa del meu fetge no va bé i també em faran una ecografia del fetge...

I ja per rematar-ho, un company de la feina ha agafat la tuberculosi i avui ens han fet la prova de la tuberculina. Jo em pensava que d'això me n'havia lliurat, la meva mare va trobar un paper on deia que m'havien vacunat contra la tuberculosi, però el metge m'ha dit que en el meu cas això només servirà per donar un fals positiu...

En fi, que tinc un saldo de salut, que ja pot anar fent plans de contenció de la despesa el Departament de Salut, amb malaltes com jo, el pressupost se'ls deu disparar

Etiquetes de comentaris:


2 Comments:

At 08:24, Anonymous Anònim ha dit...

I jo que et trobo tan estupenda!!!

 
At 11:32, Blogger miope ha dit...

Gràcies! El més curiós és que jo malament no em trobo, simplement tinc petits símptomes, que em permeten fer vida normal...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home