Miope: Diari electrònic

divendres, 14 de setembre del 2007

Litiasi

Avui he tornat a anar el metge i m'han trobat una altra malaltia, per variar.

M'han fer dues ecografies; una de la tiroide, que confirma el que ja m'havien diagnosticat: hipotiroïdisme; l'altra era abdominal, amb la intenció de veure el fetge per saber què li passa a les meves transaminases. El metge m'ha dit es veu tot estupendament, està tot perfecte. Ara bé, als ronyons hi veig una brillantor... I jo he pensat, és igual no t'ho miris, jo venia només pel fetge! Deixa estar el ronyó!

Però no, ell hi ha tornat, m'ha fet posar de costat per veure-ho millor, es veia tant bé que fins i tot ho he vist jo. Allà al mig una lluentor sospitosa. Ai!, ja hi som. Efectivament després de mirar-s'ho detingudament, m'ha preguntat si no havia tingut mai un còlic. Fins ara no! Doncs tinc una pedra al ronyó; és a dir, litiasi.

O sigui, que afegim una nova malaltia a la meva col·lecció. Estic pensant en deixar d'anar al metge per sempre més...

I després parlem de la jubilació, però amb aquesta pena de salut, creieu que hi arribaré?

La foto estupenda de les pedres, l'he treta d'un fotobloc molt xulo.

Etiquetes de comentaris:


2 Comments:

At 11:18, Anonymous Anònim ha dit...

des de lueg... tu lo que vols és que et donen la jubilació anticipada, no? :DDDD

una besada!!!

 
At 19:55, Blogger miope ha dit...

Sincerament no estaria malament, ara que en aquest pas no arribaré ni a la jubilació anticipada, qualsevol dia apareix la convocatòria de la meva vacant ;-)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home