Miope: Diari electrònic

dimarts, 11 d’agost del 2009

Viatges en marxa

Me n'ha anat dues setmanes de vacances nòmades al País Basc, ja gairebé és una tradició. En conseqüència, he desatès el correu electrònic durant aquests dies. Tinc comprovat que si l'obro acabo fent gestions de feina, per tant, no l'obro.

Però aquesta vegada en tornar el que m'he trobat no són només coses de feina, sinó tres viatges en marxa que comptem amb mi.

Viatge 1 - octubre. L'Alguer, crec que ja tenim fins i tot el lloc per allotjar-nos. A banda del català, jo voldria practicar el meu paupèrrim italià que es malmet a marxes forçades per no practicar! Crec que no ens donarà temps... és un viatge llampec.






Viatge 2 - octubre, 8 dies després de l'Alguer. París: on y va! Fantàstic, en tinc moltes ganes!, espero que no faci molt de fred i recuperar el meu francès del bagul de l'oblit.

Viatge 3 - novembre. Sevilla, un cap de setmana molt ben aprofitat. Aquest mapa "estupendu" del metro l'he trobat aquí.

I... tinc un dubte, com és que no he vist mai una boca de metro a Sevilla, és que no m'hi fixo prou o és que són molt discretes?

Etiquetes de comentaris: , ,