Miope: Diari electrònic

dilluns, 15 de març del 2010

Estrelles a Madrit

Al final tot va anar bé i, de moment, encara ens parlem- Fe dixit.
Quan hi tornem?, i si anem a València un dia pujar i baixar?- Miope dixit.
Ens vam allotjar just davant d'on hi va haver els assassinats d'Atocha (informació que només em va interessar a mi). Madrid em va agradar molt. Un cap de setmana és poc. Hi haurem de tornar. - Oh dixit.
Ni de punta ni de cul l'amistat, a Madrid, va trontollar. - Ke dixit.
Tot i els pronòstics, d666star no va levitar. - d666star dixit.

Coses que vam fer:

1. Visitar el CaixaFòrum.
2. Passejar pel Retiro i retre homenatge a l'Ángel Caído.
3. Visitar el Museu del Prado.
4. Anar al Teatre Príncipe a veure Toc toc.
5. Sortir per Chueca.
4. Visitar el Reina Sofía.
6. Passejar pels voltants del Palau Reial.

Coses que van quedar pendents:

1. Visitar el Museu Thyssen.
2. Veure un concert al Palau Reial.
3. Anar al Cafè Gijón.
4. Veure un concert de RNE.


3 Comments:

At 15:25, Anonymous Anònim ha dit...

Això oh hauríeu d'haver fet al quilòmetre zero. Un petó a tots!!! Llau

 
At 11:25, Blogger miope ha dit...

Sembla que la d666star ho va proposar, però jo no me'n vaig assabentar. Si és que en aquest viatge tots hem dit coses que sembla que ningú va sentir. Serà que no ens escoltem prou els uns als altres?

 
At 16:19, Anonymous d666star ha dit...

Deu ser que som una colla d'egocèntrics que només ens mirem al melic

Jo no es que no escoltés, el que passa es que us emperreu en parlar-me a l'orella dreta, i no hi sento...

:-P

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home