Miope: Diari electrònic

dimecres, 28 de desembre del 2005

Foc

Demostrat empíricament, no serveixo per fer res en cas d’incendi.

Ahir cap a les 12 de la nit, vaig veure un resplendor a través de la finestra, miro i eren els contenidors en flames que ja arribaven a casa meva. Quin sustu! Corro a trucar els bombers... i el número? Penso que el vaig veure en alguna de les primeres pàgines de les guies telefòniques, però quines les grogues o les blanques? Començo a fullejar a tota pastilla, impossible, estava en un estat de nervis que ja no veia res. Tot seguit, se m’acudeix trucar a informació telefònica, però a quin número? des de que no és el 003, ja no me’n sé cap de memòria. Provo el 012, tots els operadors ocupats. Collons, això no hauria de passar! Recordo amb el telèfon a la mà, pensant si ja no valdria més córrer escales avall, que tinc un adhesiu a l’auricular amb un número d’aquests on donen informació telefònica. Truco, amb els nervis demano en català el número dels bombers, em diuen que no m’entenen. Penso és clar, li he dit en català. Li torno a dir en castellà, em contesten el 080 i el deixo amb la paraula a la boca, penjo i truco en aquest número. Surt un contestador que em va dient que aquest número no existeix. Quan ja estic a punt de tirar la tovallola i començar a córrer, sento la sirena dels bombers. Menys mal que algun veí, ha estat més operatiu que jo.

Tot plegat, queda demostrat que en cas d’incendi l’única cosa que puc fer és córrer. I he marcat a les pàgines blanques, el telèfon dels bombers amb un post-it que sobresurt pel costadet, per si de cas... per cert el telèfon és el 085

Demà us penjaré les fotos perquè veieu en quin estat ha quedat l'edifici de l'Antiga audiència, tenen tota una paret negra i vàries finestres rebentades per l'escalfor del foc.


Etiquetes de comentaris:


1 Comments:

At 22:28, Anonymous Anònim ha dit...

Segurament si haguessis trucat al 112(telefon d'emergencies) hagués estat millor, ja que t'haurien agafat el teléfon, el 012 es un telefon d'informacio de la generalitat de catalunya i a la nit, com es normal no hi ha gaire gent. Si fos un telefon d'emergencies si que hi hauria gent... ho se pq treballo al 012 i conec la gent que es confon i truca al 012 en comptes del 112, telefon internacional d'emergencies....

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home