Miope: Diari electrònic

dijous, 29 de juny del 2006

Rampoines plenes de pols

Em pica tot! Estic convençuda que no serveixo per treballar amb llibres vells o fons antic, com li vulgueu dir. Porto dos dies remenant aquests llibres i em pica tot, fins i tot crec que em comença a sortir alguna al·lèrgia. Sort que em sembla que en tinc per un dia més i ja hauré acabat. El proper donatiu amb llibres antics em portaré un escafandre espacial per aïllar-me de la pols i els bitxets.

Jo ja entenc que és un patrimoni, que ens ho ha llegat, etc., però no ho consulta mai ningú, acumula pols i "cadàvers de bitxos microscòpics". Puajjj!!!!

Etiquetes de comentaris:


2 Comments:

At 21:16, Blogger marie ha dit...

es precioso tu blog, yo no se nada en esto, recien empiezo
pero me ha dado una ternura!!

 
At 15:29, Blogger miope ha dit...

Muchas gracias, me pasaré por el tuyo!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home