Miope: Diari electrònic

dimecres, 9 de juliol del 2008



Aquest hivern he fet un curs a la Biciescola per aprendre a anar en bicicleta. Jo no en vaig aprendre de petita com tothom, què hi farem! Ja us puc dir que és una de les millors coses que he fet mai. En aquest vídeo podeu veure el lloc i el mètode que vam seguir, també caldria dir que hi ha jugat un gran paper la paciència de les monitores. I no he caigut ni una sola vegada!!



Doncs, dilluns em vaig comprar una BICICLETA!! Clar que me la vaig haver de comprar plegable, a veure qui és el guapo que puja una bici tres pisos sense ascensor. Aquí la podeu veure és una Coluer i el model es diu Transit Lover, uma mica cursi, què hi farem! Me la donen divendres i estic "delerosa" de provar-la. Segur que em fotre de cap per primera vegada jo soleta.

Etiquetes de comentaris: ,


2 Comments:

At 15:05, Anonymous Anònim ha dit...

Quina bici més xula !!! jo també em vull una. I dius que és plegable? és perfecta aquesta bicicleta... Bé aprofitant que un company de feina del Javi li va regalar una perquè no la feia servir mai, li diré que he vist aquesta tan divina i potser m'animo a anar en bici...

 
At 13:34, Blogger Unknown ha dit...

Ja et regalarem la cistellona "això sí plegable"

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home