Miope: Diari electrònic

divendres, 3 de febrer del 2006

Simulacres d'incendis

Seguim amb els incendis ditxosos, després del curs d'emergències dimecres ens va tocar fer dos simulacres d'incendis, un al matí i un a la tarda. Com que aquell dia faig torn partit, em van tocar tots dos amb aquella alegria que a mi em fan aquestes coses!

Tot plegat, crec que un desastre. D'entrada, l'alarma d'incendi en aquest edifici es dispara moltíssim, tant que ja hi estem tots acostumats i ni ens movem de la cadira. Per tant, jo vaig actuar igual, i sense fer servir el telèfon per trucar per no col·lapsar els telèfons. Només sé que hi ha tres persones que són responsables de no sé ben bé què i que són elles les que actuen i la resta només hem d'obeir les ordres i punt.

Bé, doncs ja feia una bona estona que sonava l'alarma d'incendi i ningú havia vingut a dir-me res i els alumnes em miraven com dient: Fem alguna cosa, no? Llavors se m'acosta una observadora externa i em diu: I tu què fas?. Jo el que faria normalment quan sona l'alarma, res de res!!!

Al cap d'una bona estona baixa algú del pis de dalt i ordena l'evacuació, ens diu que anem a punt de trobada i ens indica on és. Jo que surto i au!, cap al punt de trobada. Ei!! que no hi havia ningú!! Vaig estar cinc minuts rellotge en mà, més soleta que la una. Fins i tot, vaig començar a pensar que m'havia equivocat de lloc; al cap d'una estona baixaven en manada tots els evacuats. Devíem trigar més d'un quart d'hora en acabar!!! Mare de Déu!, en un incendi amb la quantitat de paper i fusta que hi ha aquí dins morim tots, si el sostre està cobert amb plaques de tires de paper premsat.

Al final, tant a la tarda com al matí les últimes persones en sortir són les lentes de la casa. Qui podien ser? I a sobre, al simulacre de la tarda, se li acudeix en algú anar a buscar la persona que no sortia al pis de dalt, suposadament travessant el foc, tal com havíem evacuat! En fi, que sembla que les dues vegades hem sortit pel mig del foc, si és que som unes superwomans!

Per cert, la foto no és del nostre simulacre. Déu meu, només haguessin faltat els bombers llençant espumeta...

Etiquetes de comentaris:


2 Comments:

At 09:25, Anonymous Anònim ha dit...

Quin espectacle! N'hi ha per morir-se de riure!!!! :D

santa paciència...

 
At 09:04, Blogger miope ha dit...

Espera't que ja us arribarà! Aquí s'han organitzat simulacres a gairebé tots els edificis...

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home